apps web

Supervisie van uw webapplicaties

Garandeer voor uw gebruikers een optimale dienst ongeacht de gebruikscontext dankzij onze supervisietools voor webapplicaties (monitoring web) waarmee u:
  • uw bestaande klanten aan u te binden en nieuwe klanten te winnen,
  • de productiviteit van uw teams en de efficiëntie van uw bedrijf op te voeren,
  • uw inkomsten uit onlineactiviteiten beveiligen en een boost geven,
  • het imago van uw bedrijf en uw merk boosten.

Supervisie webapplicaties

Een exhaustieve en gebruikergerichte visie

De APM-oplossingen van ip-label stellen in real time de prestatie van uw webapplicaties vast ongeacht de technologie en het complexiteitsniveau. Zij meten de waargenomen kwaliteit van uw webapplicaties (Internet / Intranet) voor al uw gebruikers.

Het grote voordeel van de ip-label oplossingen is dat deze de waarneming van uw “virtuele” gebruikers meet door “synthetic monitoring” (Robot) in combinatie met “real-user monitoring” zodat de werkelijk door al uw feitelijke gebruikers waargenomen prestaties gemeten kunnen worden.

 

Maak kennis met ons aanbod

Monitoring

Al uw webapps onder contrôle voor al uw gebruikers!

Onze gebruikergerichte supervisieoplossingen meten de waargenomen kwaliteit voor al uw webapplicaties zoals :

  • Openbare website via de homepage of een standaard gebruikerstransactie (navigatie, opzoeken, instructie invoeren, betaling, enz.),
  • uw site of mobiele webapplicatie
  • uw private webapplicaties (extranet, intranet) of die van een derde partner
  • uw API-diensten (SOAP, REST),
  • uw streaming flows (Flash, Windows Media, iPhone HTTP Live streaming, enz.)

 

Een klant getuigt

webapplicaties

De oplossing voor uw prestatieproblemen

In een zeer complexe en zich permanent ontwikkelende webomgeving (gebruikersinteractiviteit, HTML 5, responsieve versie) wordt u geholpen door onze oplossingen om de oorzaak van uw incidenten op te sporen en een diagnose te stellen van uw prestatieproblemen:

  • De impact van de dynamische en rijke HTML-contents (Ajax, Javascript…) kennen,
  • Welke verbeteringen zijn te danken aan in cache gedistribueerde contents (CDN),
  • Wat is de impact van derden contents op uw pagina’s (links naar sociale netwerken, inschrijving marketing, publiciteit…),
  • Wat is de impact van een slechte performance op uw publiek, uw conversieomrekening en uw referencing?

U wenst hierover meer te weten ?

Contact