Kerncijfers van de tevredenheidsenquête 2015

08 Februari 2016

Aangezien ip-label de tevredenheid van de klant steeds centraal heeft gesteld, werd bij alle klanten overal ter wereld een tevredenheidsenquête gehouden.

Dit zijn de kerncijfers van onze enquête

tevredenheidsenquête Bij deze enquête, die bij 222 klanten is gehouden, zijn onze klanten in Frankrijk, België, Spanje, Finland, Zweden en China betrokken. De enquête heeft de volgende punten aan het licht gebracht:

  • 95% algemene tevredenheid wat de door ip-label geleverde service,
  • 95% van de ondervraagde klanten zijn tevreden over de commerciële relatie,
  • 92% van de klanten is tevreden of zeer tevreden over de bereikbaarheid van de Support
  • 93% van de klanten is tevreden over de doeltreffende hulp van het Customer Success-team in geval van problemen.

In de lijn van ons beleid van continue verbetering hebben wij uw opmerkingen geanalyseerd en daarmee de volgende actieplannen opgesteld voor:

  • Onze trainingen: nauwelijks 1/3 van de klanten heeft in de loop van de laatste 24 maanden een training gevolgd. In 2016 zal onze ACADEMY een nieuwe catalogus uitbrengen met trainingen met certificering.
  • Consulting: om u te begeleiden bij uw projecten zal er een nieuwe consultingcatalogus beschikbaar zijn waarin al uw noden op het gebied van supervisie van de door de gebruiker ervaren kwaliteit zullen worden behandeld.

Ontdek onze studie