Het Customer Success Team

12 November 2015

De tevredenheid van onze klanten heeft bij ip-label altijd de hoogste prioriteit gehad. Deze zomer hebben wij binnen onze teams een nieuwe organisatie geïntroduceerd: het Customer Success Team. Naargelang zijn beroepsomgeving krijgt elke klant nu een gepersonaliseerde opvolging.

 

Het Customer Success Team “We Care. You win.”

Het Customer Success Team verzekert een bevoorrecht contact met onze klanten en staat in voor een dagelijkse begeleiding. ip-label maakt zich sterk dat zijn Customer Success Team, dat bestaat uit een hoofdcontactpersoon en een team van technisch ingenieurs, een fors engagement is tegenover de klanten. Het doel is eenvoudig: de beste services blijven bieden en de vertrouwensrelatie met onze klanten handhaven.

Het Customer Success Team biedt tal van voordelen, met name een betere begeleiding doordat het aantal tussenpersonen wordt beperkt.

 

“Wij willen de tevredenheid van onze klanten van zo nabij mogelijk kunnen volgen. Onze teams zijn perfect op de hoogte van de verschillende beroepsomgevingen. De gepersonaliseerde opvolging laat enorm veel tijd sparen! Met de oprichting van het Customer Success Team hebben wij duidelijk gesteld dat wij onze services permanent willen verbeteren,” verklaart Jean-Michel, Customer Success Team Manager.
”Het is voor ons ook een middel om efficiënter en proactiever te kunnen werken in het beheer van de accounts en de ticketverwerking. Wij werken samen met onze klanten om beter hun behoeften te leren kennen en daar een antwoord op te vinden,” besluit Romain, Customer Success Team Engineer.

 

Een organisatie die haar sporen heeft verdiend

Het Customer Success Team heeft zijn sporen reeds verdiend. De cijfers liegen er niet om! De gemiddelde notering die wij in 2015 van onze klanten kregen, bedroeg voor:

  • verwerkingstijd van de tickets: 4,49 / 5 (en 4,46 / 5 in 2014),
  • de kwaliteit van de verwerking van de tickets: 4,67 / 5 (en 4,6 in 2014).

Om deel te nemen en uw advies te geven over het Customer Success Team kunt u een vragenlijst invullen waarin naar uw tevredenheid wordt gepeild. Deze vragenlijst vindt u op onze tool voor ticketcreatie.