Visie en opdrachten

Voor gebruikers is het niet meer dan normaal dat een applicatie of service in alle omstandigheden, zelfs op mobiele hardware, feilloos werkt. Prestaties van applicaties, van systemen, de kwaliteit van telecomnetwerken en –services, het is een groot kluwen, waarin elk element van belang is en onder controle moet blijven, om het gestelde resultaat te kunnen behalen.

 

Onze visie: uw strategie draait rond de door de gebruiker waargenomen kwaliteit

Om welke applicatie of gebruiksomgeving het ook gaat, op kantoor, thuis, op de smartphone, enkel de gebruikerservaring biedt de garantie dat uw gebruikers tevreden zijn en dat zij bijgevolg trouw blijven aan de onderneming of het merk. Reeds meer dan vijftien jaar begeleidt ip-label bedrijven bij hun transformatie naar het digitale universum.

 

Onze opdrachten:

  • Bedrijven een uitmuntend resultaat laten scoren
    Voor veel bedrijven is de perfecte beheersing van de gebruikerservaring kwaliteit een absolute must om meerwaarde te creëren en om hun economisch model trouw te kunnen blijven. Ip-label kent het specifieke karakter van de activiteiten van zijn klanten en hun bedrijfsprocedures door en door en kan daardoor unieke meet- en analysetools implementeren die een optimaal gebruik van hun sleutelapps mogelijk maken.
  • De door de gebruiker waargenomen kwaliteit meten
    Sinds meer dan vijftien jaar staat het meten van de door de gebruiker waargenomen kwaliteit centraal in de activiteiten van ip-label. Vandaag is die meting, ongeacht de applicaties en de gebruikscontext, een absolute noodzaak voor alle bedrijven.
  • De modellen van morgen ontwikkelen: in Big Data staat de visie van de gebruiker centraal
    Als koploper is ip-label met zijn resoluut klantgerichte visie per definitie een waarnemer en een bevoorrecht speler van de transformatie van de IP-gebruiken. Daarvoor plaatst ip-label zich nagenoeg in de schoenen van de bedrijven en helpt hen om de economische modellen van morgen te ontwikkelen en hen ermee vertrouwd te maken. Die modellen zijn gestoeld op het 100% benutten van de gegevens over deze nieuwe gewoonten van de klanten. ip-label maakt bij het uitwerken van de Big Data-strategie gebruik van al zijn ervaring en kennis.

 

Door de combinatie van actieve en passieve supervisie en troubleshooting biedt het APM-aanbod van ip-label APM – een vollediger is er op de markt niet te vinden – aan bedrijven de mogelijkheid om hun beloften na te komen, een conditio sine qua non voor een succesrijke toekomst.