Webprestatie

Gebruikers van websites worden steeds meer veeleisend in termen van prestaties. Die moeten aan hun verwachtingen voldoen zodat de gebruikers naar de website blijven surfen en van uw merk een positief beeld krijgen. Bovendien is de webprestatie ook een SEO-factor (ranking bij Google, het genereren van bezoekersverkeer naar uw website).

 

Zakelijk succes en webprestaties gaan hand in hand

Een krachtige website kan voor meer inkomsten of bedrijfsactiviteit zorgen:

  • 40% van de gebruikers surfen snel niet meer naar een website waarvan het laden van de pagina’s langer dan 3 seconden duurt
  • 25% zoekopdrachten minder op Google wanneer de laadtijd van de pagina’s met 500 ms toeneemt
  • 3% hogere omrekeningskoers bij Wallmart wanneer zij de laadtijd met 1 seconde verbeteren

Bewaking van de waargenomen kwaliteit om de webprestatie te beheren

In de gebruikerservaring wordt het begrip prestatie op verschillende wijzen waargenomen:

  • de benodigde tijd om een webpagina te genereren en laden,
  • de benodigde tijd om alle elementen van de pagina te downloaden
  • en de snelheid waarmee de browser de elementen van de pagina hanteert.

Met de oplossing van ip-label kunt u de webprestaties beheren door de prestaties van uw website, ongeacht de technologie en de complexiteit ervan, in real time te bepalen. Dat gebeurt via de websupervisie die de prestaties, de beschikbaarheid en de responstijd meet. Het grote voordeel van de oplossingen van ip-label is dat u zich in de plaats van de eindgebruiker treedt en meet hoe hij/zij de kwaliteit en prestaties van uw website ervaart. Zo kunt u voor al uw gebruikers de webprestaties beheren.

Optimaliseer uw webprestaties NEEM CONTACT OP MET ONS