Waargenomen kwaliteit (QoE)

De prestaties en beschikbaarheid van uw kritische applicaties hebben een directe impact op de productiviteit, de omzet en de bekendheid van uw bedrijf. Door de waargenomen kwaliteit te meten kunt u de prestaties van uw diensten vanuit het oogpunt van de gebruiker meten.

 

De Quality of Expercience meten omdat uw gebruikers uw business zijn

Quality of Experience (QoE)Wie zijn nou precies de gebruikers van uw applicaties? Zij het interne of externe gebruikers, klanten, potentiële klanten, partners? Uw applicaties worden vast en zeker door verschillende gebruikerstypes gebruikt, zowel in mobiele als vaste omstandigheden. Hoe kunt u in deze context te weten komen of zij tevreden zijn over de prestaties en de beschikbaarheid van uw applicaties? Hoe kunt u te weten komen of zij die applicaties in goede omstandigheden gebruiken? Met de Quality of Experience (QoE) wordt de door de gebruiker waargenomen kwaliteit van de geleverde service gemeten. Deze benadering focust op het oogpunt van de eindgebruiker om na te gaan of deze tevreden is over de door zijn DSI geleverde service.

 

Monitoring van de Quality of Experience door ip-label

ip-label is de Europese nr. 1 wat betreft het meten van de door de gebruiker waargenomen kwaliteit van de digitale services. Deze op de gebruikers gebaseerde aanpak is een aanvulling op de traditionele aanpak die gebaseerd is op de technische elementen zoals de supervisie van netwerken, databases, systemen, servers, enz. De supervisie van de Quality of Experience wordt momenteel als een onmisbare schakel gezien. Dankzij een productaanbod van de laatste generatie dat is gestoeld op actieve technologieën en real-user monitoring kunt u al uw kritische applicaties zoals webapplicaties, bedrijfsapplicaties, voice (VoIP/ISV), IP-televisie / VoD, mobiliteit bewaken.

U wilt de Quality of Experience van uw gebruikers verbeteren? Neem dan meteen contact op met ip-label.