Bedrijfsapplicaties

De supervisie van uw bedrijfsapplicaties

Er bestaat een direct verband tussen de prestatie van uw bedrijf en die van uw bedrijfsapplicaties.

Een onbeschikbare applicatie evenals een moeilijke bereikbaarheid hebben een vernietigende impact op de productiviteit en zijn frustrerend voor uw medewerkers, partners en klanten. Met de supervisie van uw bedrijfsapplicaties kunt u de risico’s van onbeschikbaarheid van uw kritische applicaties beperken en de tevredenheid van uw gebruikers garanderen.

Monitoring Bedrijfsapplicaties

De gebruiker heeft een centrale plaats voor uw bedrijf

ip-label biedt een reeks tools en services om uw bedrijfsapplicaties te superviseren uit het oogpunt van de eindgebruiker (end-user monitoring).

Met onze oplossingen kunt u anticiperen op een verminderde prestatie of een serviceonderbreking opsporen en prioriteren die een impact heeft op de gebruikers nog voordat de medewerkers de IT-service bellen. Deze oplossingen omvatten ook videowalls die meer in het bijzonder zijn aangepast aan de behoeften van de bewakingsteams.

Getuigenis van klant Air France

Monitoring APM

Onbegrensde supervisie van al uw bedrijfsapplicaties!

Superviseer al uw bedrijfsapplicaties ongeacht de toegangsmodus (pc, terminal) en ook via mobiele terminals (smartphones, tablets, …).

  • uw interne applicaties in een professionele omgeving, bestaande uit één of meerdere vestigingen: ERP (SAP, Oracle, Peoplesoft), HR, Inkoop, Business Process Management, Consolidation en Business Intelligence (SAAS, Business Objects, Oracle Hyperion), elektronische berichtendienst (Lotus Notes, Outlook)
  • de intern beschikbare applicaties van uw partners, via SaaS of remote toegang (Citrix, Terminal Server)

Maak kennis met ons aanbod

servicecontracten (SLA)

Uw servicecontracten (SLA) vastleggen en opvolgen

Neem gebruikergerichte indicatoren op in uw servicecontracten (SLA) dankzij onze oplossingen voor:

  • het beschikbaarheids- en prestatieniveau te garanderen van de voor de diverse vakgebieden benodigde applicaties
  • zo snel mogelijk een defecte of verstoorde applicatieservice te herstellen
  • herhaaldelijk terugkerende incidenten te voorkomen en daar de oorzaken van op te sporen
  • de helpdesk en het uitvoerend personeel te helpen met het beheer en de oplossing van de incidenten

 

Maak kennis met ons aanbod

ITIL APM

Verbeter uw ITIL-demarche met ip-label

De metingen van de responstijd, de beschikbaarheid van de applicaties en meer algemeen de eindgebruikergerichte prestatie zijn belangrijke door ITIL gestelde eisen. Onze oplossingen dragen bij tot het welslagen van de implementatie van de volgende ITIL-processen:

  • Beheer van de serviceniveaus (Service Level Agreement)
  • Beheer van de beschikbaarheid (Availability Management)
  • Beheer van de incidenten (Incident Management)
  • Beheer van de problemen (Problem Management)
  • Dienstencentrum (Service Center)

U wenst hierover meer te weten ?

Contact